آخرین اخبار
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت در منطقه ۴ تهران
بازدید:۱۴۴
در جلسه‌ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه ۴ برگزار شد، کمالی‌زاده شهردار منطقه  گفت: طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر با شناسایی و احصا موارد در محلات و نواحی این منطقه به عنوان یک طرح موفق در منطقه ۴ اجرا شده است.
کد خبر : ۱۰۲۲۱۴

به گزارش صد آنلاین به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده"  اظهار داشت: با توجه به اینکه زیرساخت های شهری در طول سالیان دچار فرسودگی و باعث نارضایتی شهروندان می شود، با اجرای این طرح با هدفمند شدن بودجه‌ ها و برنامه‌ریزی برای نگهداشت، مرمت و بهسازی به رضایتمندی شهروندان دست خواهیم یافت.

 


وی تاکید کرد: شهرداران نواحی باید به طور دقیق موضوعاتی که مردم با آنها درگیر هستند را رصد و مطالبه گری کنند و این نیازهای احصاء شده طوری باشد که رفع آنها علاوه بر کاربردی بودن، پاسخگوی مطالبات شهروندان نیز باشد.


کمالی زاده درتشریح موضوعاتی که نیاز به رسیدگی دارند افزود: ایمن سازی بوستانها، بازسازی و مرمت کانال ها، احداث مخازن آب، مرمت و بهسازی آسفالت، بهسازی میادین میوه و تره بار، جانمایی و مرمت مخازن و... از موضوعاتی هستند که در این طرح در اولویت قرار دارند.
شهردار منطقه ۴ ابراز امیدواری کرد: با احصا موارد مورد نیاز و رصد میدانی، محلات ۲۰گانه منطقه ۴ رنگ و رویی جدید خواهند گرفت.

 


گفتنی است در این جلسه که با حضور شهردار منطقه ۴، معاونین اجرایی حوزه ها، شهرداران نواحی ۹ گانه و مدیران منطقه برگزار شد، درخصوص آخرین وضعیت اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت بحث و تبادل نظر شد و کمالی زاده راهکارها و دستورات لازم را به هریک از مدیران ارائه داد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها