آخرین اخبار
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب
بازدید:۱۷۴
قاضی میرسعید با بیان اینکه وجود سگ های ولگرد در سطح شهر یک تهدید جدی در امر بهداشت و سلامت شهروندان است، تصریح کرد: این پدیده نه تنها باعث بروز مشکلات عدیده ای برای شهروندان می شود بلکه پرسه زدن این حیوانات در معابر عمومی چهره شهر را نامطلوب جلوه می دهد.
کد خبر : ۱۰۲۲۱۲

به گزارش صد آنلاین، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از استمرار طرح زنده گیری سگ های بلاصاحب خبرداد و گفت: با هدف ارتقای سلامت، بهداشت، امنیت و رضایتمندی شهروندان و رعایت اصول حقوقی در برخورد با حیوانات، روش زنده گیری سگها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 


وی در ادامه گفت: با توجه به ضرورت کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب به جهت جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک انسان و حیوان، ایجاد آرامش روانی در جامعه شهری، کاهش مخاطرات ناشی از حمله سگهای بلاصاحب به شهروندان جمع اوری این حیوانات در دستور کار قرار دارد.

 


معاون شهردار منطقه ۴ گفت: در این راستا در یک ماه گذشته اکیپ جمع اوری سگهای بلاصاحب در سطح منطقه ۴ تعداد ۱۸۰ قلاده جمع اوری و به مرکز کهریزک انتقال داده شد.

 


قاضی میرسعید در پایان با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان در موفقیت طرح مذکور افزود: شهروندان می‌توانند جهت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب از طریق سامانه +۱۳۷ با شهرداری تماس بگیرند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها