۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
تشکیل ۸۳۹ فقره پرونده برای مشاورین املاک متخلف قزوین
بازدید:۶۴۷
صد انلاین | رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، گفت: در یک سال گذشته ۳۱۴۷ بازدید از مشاورین املاک استان قزوین انجام شد که منجر به شناساسی ۸۳۹ فقره تخلف شده است.
کد خبر : ۱۰۱۹۸۴
 

به گزارش صد آنلاین،    سیامک پزشکی‌فر صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت مشاورین املاک متخلف قزوین که به ریاست میزانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، اداره کل تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه کرده است.

 

 

 

 

تشکیل ۸۳۹ فقره پرونده برای مشاورین املاک متخلف قزوین

وی ادامه داد: در یک سال گذشت 3147 بازدید از مشاورین املاک استان قزوین انجام شده است که منجر به شناساسی 839 فقره تخلف شده است.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، یادآور شد: در همین راستا 778 پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و 135 واحد مشاور املاک پلمب و اخطار پلمب دریافت کرده است.

پزشکی‌فر بیان کرد: در مجموعه این گشت‌های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ 13.612.600.000 ارزش ریالی بوده است که مبلغ 39.309.725.000 ارزش ریالی وصولی این جرایم است.

وی ادامه داد: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده شده که اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند، بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائل حوزه مسکن، عدم رعایت قوانین صنفی از سوی مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند.

برنا

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها