آخرین اخبار
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
عکس / سارقان بدشانس خودروها گرفتار شدند
بازدید:۵۶۱
صد آنلاین پ اعضای یک باند حرفه ای و سابقه‌دار سرقت خودرو، درحالی با تلاش نیروهای کلانتری آبکوه مشهد دستگیر شدند که «ردیاب» نصب شده روی یک خودرو، پلیس را به مخفیگاه دزدان کشاند.
کد خبر : ۱۰۱۹۷۲

به گزارش صد آنلاین،    مردی سراسیمه و هراسان وارد مرکز انتظامی شد و از سرقت پرایدش در بولوار فردوسی مشهد خبرداد اما گفت: مدتی قبل خودرو را به ردیاب مجهز کرده است. همین جمله کافی بود تا ردیابی خودروی سرقتی با همکاری و راهنمایی مال‌باخته آغاز شود. دقایقی بعد نقطه‌یابی خودرو نشان داد که پراید سرقتی در نجف 33 متوقف شده است. 

 

 

عکس / سارقان بدشانس خودروها گرفتار شدند

 

 

بنابراین گروهی از افسران دایره تجسس با نظارت سرهنگ روح ا...لطفی (رئیس کلانتری آبکوه) وارد عمل شدند و به طور پوششی در اطراف خودروی سرقتی مستقر شدند که مقابل یک منزل مسکونی قرار داشت اما برخی قطعات آن مانند جک، زاپاس، باند، ضبط و ... سرقت شده بود.

در این شرایط نیروهای انتظامی با راهنمایی های رئیس کلانتری منتظر ماندند تا 2 سارق جوان برای بازکردن دیگر قطعات به محل آمدند و در کمین نیروهای پوششی پلیس افتادند.با دستگیری 2 جوان به نام های «جواد-ت» و «محمد-الف»، بررسی های تخصصی آغاز و مشخص شد که آنان قطعات خودروی سرقتی را داخل منزل دیگری پنهان کرده اند که با کشف این قطعات، متهمان به مقر انتظامی منتقل شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. 2متهم در حالی مالخر لوازم سرقتی را به پلیس لو دادند که اعتراف کردند تاکنون 3 خودرو را ربوده و به قطعات و محتویات 10 خودروی دیگر نیز دستبرد زده اند.

باند سرقت خودرو 1

ادامه اعترافات متهمان نشان داد که آنان خودروها را از خیابان سناباد، شهید ستاری و بولوار شهید فلاحی به سرقت برده و به مالخری در خیابان توس 75 فروخته اند. به همین دلیل عملیات دستگیری عضو دیگر این باند بی درنگ آغاز شد و نیروهای تجسس در عملیات ضربتی مالخر مذکور را نیز در حالی به دام انداختند که قطعات خودروهای سرقتی نیز از مخفیگاه وی کشف شد.

منبع: روزنامه خراسان

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها