آخرین اخبار
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
المیادین: حماس پیشنهاد جدید تل‌آویو برای مذاکره را نمی‌پذیرد
بازدید:۲۹۶
صد آنلاین | یک مقام ارشد مقاومت فلسطین در واکنش به گزارش منابع خبری در خصوص قصد تل‌آویو برای ارائه پیشنهاد جدید آتش‌بس گفت که حماس هیچ پیشنهاد جدیدی را دریافت نخواهد کرد.
کد خبر : ۱۰۱۵۱۷

 

به گزارش صد آنلاین،   یک مقام ارشد مقاومت فلسطین در واکنش به گزارش منابع خبری در خصوص قصد تل‌آویو برای ارائه پیشنهاد جدید آتش‌بس گفت که حماس هیچ پیشنهاد جدیدی را دریافت نخواهد کرد.

 

 

 

 

المیادین: حماس پیشنهاد جدید تل‌آویو برای مذاکره را نمی‌پذیرد

 این مقام ارشد فلسطینی که اشاره‌ای نیز به نامش نشده، امروز (شنبه)، به شبکه «المیادین» گفت: «در رابطه با آنچه نتانیاهو اخیرا درباره ارائه پینشهاد جدید [برای مذاکره] سخن به میان آورده است، حماس هیچ پیشنهاد جدیدی را دریافت نخواهد کرد.»

اخیرا منابع خبری گزارش داده‌اند «بنیامین نتانیاهو» بعد از پایان دیدار با مقامات آمریکایی در واشنگتن قصد دارد طرح جدیدی را برای مذاکرات آتش‌بس غزه اعلام کند.

منبع یادشده در این باره گفت حماس تاکید دارد پیرامون طرح فعلی که میانجیگران مذاکرات آن را ارائه کرده‌اند، مذاکره شود.

این منبع همچنین گفت مقاومت اسلامی فلسطین همچنان بر لزوم خروج نیروهای اسرائیلی از نوار غزه از جمله خروج از محور «نتساریم» در مرکز غزه و «فیلادلفیا» در جنوب غزه تاکید دارد.

منبع مذکور در ادامه خبر داد حماس به میانجیگران اعلام کرده است که هر طرح جدیدی را که شامل بند روشنی در خصوص برقراری آتش‌بس در غزه نباشد، نخواهد پذیرفت.

به گفته این منبع، حماس همچنین اعلام کرده است که در صورت عدم توافق بر سر تشکیل حکومت وفاق ملی در کرانه باختری و نوار غزه، مشکلی با اداره غزه با توافق ملی گروه‌های فلسطینی به صورت موقت ندارد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها