آخرین اخبار
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
ترامپ: کامالا هریس یک افراطی است
بازدید:۱۷۳
صد انلاین | ترامپ در یکی از سخنرانی‌های انتخاباتی خود باز هم به نامزد دمکرات‌ها حمله کرد.
کد خبر : ۱۰۱۰۸۲

 

به گزارش صد آنلاین، الجزیره نوشت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، سیل حملاتی را به راه انداخته که در آنها رقیبش کامالا هریس را یک افراطی و چپ‌گرا معرفی می‌کند. ترامپ می‌گوید: نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری حزب دموکرات، نیروی محرکه اولترالیبرال در پشت صحنه سیاست‌های جو بایدن بوده است.

 

 

 

ترامپ: کامالا هریس یک افراطی است

ترامپ در اولین گردهمایی انتخابات خود بعد از کنار رفتن بایدن 81 ساله از رقابت گفت: هریس در صورت انتخاب شدن در نوامبر، 10 بار بدتر از چپ‌ترین ساکن کاخ سفید خواهد بود.

ترامپ در یک گردهمایی تبلیغاتی در شارلوت، کارولینای شمالی گفت: «اگر می‌خواهید مراقبت‌های بهداشتی سوسیالیستی، تورم ویران‌کننده ملت، مرگ انرژی آمریکا، و یک چپ لیبرال افراطی دروغ‌گو به عنوان فرمانده کل شما باشد، پس کامالا هریس نامزد شماست.»

ترامپ که بارها نام هریس را اشتباه تلفظ می‌کرد، گفت که معاون رئیس‌جمهور به عنوان لیبرال‌ترین عضو مجلس سنای آمریکا شناخته شده است و سناتور برنی سندرز، که خود را یک سوسیالیست دموکرات توصیف می‌کند، پیش او یک میانه‌رو است.

ترامپ همچنین به سیاست‌های دولت بایدن درمورد سقط جنین و مهاجران هم اشاره کرد و هریس را طرفدار اعدام نوزادان و سرازیر شدن مهاجران به آمریکا خواند. این درحالی است که هریس، دادستان کل سابق کالیفرنیا، ترامپ را متهم کرده که از ممنوعیت سراسری سقط جنین حمایت می‌کند و می‌خواهد کشور را به عقب برگرداند؛ زمانی که «بسیاری از هموطنان آمریکایی ما آزادی‌ها و حقوق کامل داشتند».

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها