۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
پلیس سارقان محتویات خودرو را غافلگیر کرد
بازدید:۳۴۸
صد انلاین | سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو در منطقه گاندی خبر داد و گفت: ماموران پلیس طی یک عملیات منسجم پلیسی موفق شدند هر ۲ سارق را در مخفیگاهشان غافلگیر کنند.
کد خبر : ۱۰۰۹۹۱

 

به گزارش صد آنلاین،   سرهنگ کیومرث حسنوند روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی قرار گرفت.

 

پلیس سارقان محتویات خودرو را غافلگیر کرد

وی ادامه داد: عوامل کلانتری سریعا به محل سرقت اعزام و با بازبینی دوربین های مداربسته محل سرقت مشخص شد که سرقت توسط ۲ سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت انجام شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با روش های نوین کشف جرم، مالک موتورسیکلت و مخفیگاهش شناسایی و تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفت؛ سپس با اخذ دستور قضایی ماموران به محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند و طی یک عملیات منسجم هر ۲سارق دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی اولیه از مخفیگاه متهمان ابزار و ادوات سرقت، چند قبضه سلاح سرد و لوازم و محتویات داخل خودرو مانند عینک، ضبط، باند و انواع آچار کشف شد.

وی یادآور شد: هر ۲ متهم سابقه دار بوده و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف و با تکمیل پرونده متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسنوند به شهروندان توصیه کرد: حتما خودرو های به تجهیزات ایمنی مجهز و از قراردادن اموال با ارزش در داخل خودرو اجتناب کنند. / ایرنا

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها