۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
بازدید:۴۸۲
صدآنلاین|تیم اتحاد کلبا، در غیاب سرمربی ایرانی خود، شکست سنگینی را مقابل النصر تجربه کرد.
کد خبر : ۱۰۰۶۲

نتیجه بد مجیدی پس از تمدید/ تیم فرهاد شکست سنگینی را تجربه کرد

درست ۴۸ ساعت پس از اعلام تمدید قرارداد فرهاد مجیدی با باشگاه اتحاد کلبا، این تیم از هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات مقابل النصر قرار گرفت ‌و درحالی‌که فرهاد مجیدی را به علت محرومیت روی نیمکت در اختیار نداشت، در نهایت متحمل شکست تلخ و سنگینی مقابل این تیم شد.

درحالی‌که نیمه اول این مسابقه بدون رد و بدل شدن گلی پایان یافته بود، در نیمه دوم النصری‌ها به برد ارزشمند و قاطعانه برابر حریف خود دست پیدا کردند.

در دقیقه ۵۷، گلبر، مدافع آبی‌پوشان، از زمین خودی توپ بلندی را پشت دفاع کلبا ارسال کرد و عبدالله توره، مهاجم النصر، با استفاده از ضعف مدافعان وسط و فرار از دست آن‌ها با گلر حریف تک به تک شد و توانست گل اول را به ثمر برساند.

درست ۶ دقیقه بعد، باز هم اشتباه مدافعان کلبا این فرصت را به النصر داد تا به گل دوم دست پیدا کند. توزی، از پاس در عمق رایان مندز و اشتباه دفاع وسط حریف نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای دقیق فاصله را به عدد دو رساند.

اما این پایان کار نبود و خط دفاع و دروازه‌بان اتحاد کلبا با دریافت گل سوم در دقیقه ۷۸ شب کابوس‌وار خود را تکمیل کردند.

رایان مندز که پایه‌گذار گل دوم تیمش بود با انجام حرکت فردی و تکنیکی به محوطه جریمه اتحاد کلبا نفوذ و با شلیک شوت زمینی به زاویه موافق دروازه‌بان، از اشتباه او نهایت استفاده را برد و گل سوم النصر را به نام خود ثبت کرد و بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر پایان یافت.

النصر با این برد ارزشمند، ۲۳ امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید و شاگردان فرهاد مجیدی نیز با ۲۶ امتیاز کماکان در رده هشتم جدول حضور دارند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها