آخرین اخبار
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۵
بازدید:۶۳۵
دیدار امشب ناپولی و میلان با تنش‌های زیادی همراه بود و در پایان مسابقه لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی در تونل ورزشگاه با پائولو مالدینی، مدیر میلان، درگیری لفظی پیدا کرد.
کد خبر : ۱۰۰۲۹

میلان که امشب برای دیدار با ناپولی به خانه این تیم، ورزشگاه دیه‌گو مارادونا در شهر ناپل، رفته بود با ارائه عملکردی برتر موفق شد حریف خود را 4-0 شکست دهد.

 

دیدار دو تیم به دلیل اینکه ناپولی و میلان به زودی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس مقابل هم برگزار خواهند کرد از حساسیت زیادی برخوردار بود و درون زمین و در کنار آن با تنش‌های زیادی همراه بود.

این تنش‌ها به کادر فنی و مسئولان دو تیم هم کشیده شد و شاهد درگیری لفظی شدید اسپالتی، سرمربی ناپولی، با پائولو مالدینی، اسطوره روسونری و مدیر فعلی این تیم، در تونل ورزشگاه مارادونا بودیم.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که دو تیم برای شروع نیمه دوم در حال برگشت به زمین بودند. نیمه اول با برتری 2-0 روسونری تمام شده بود.

 

لیائو گل اول میلان را در نیمه اول به ثمر رساند و شادی بعد از گل او ناپولی و کادر فنی این تیم را عصبانی کرده بود. لیائو بعد از گلزنی به سمت سکوهای هواداران ناپولی رفت و حرکتی تحریک‌آمیز انجام داد. اسپالتی در حالی که دو تیم در حال ورود به میدان بودند سعی داشت با لیائو صحبت کند که مالدینی برای محافظت از بازیکن تیمش وارد معرکه شد و با سرمربی ناپولی درگیری لفظی پیدا کرد.

درحالیکه اسپالتی با عصبانیت به سمت لیائو می‌رفت و به شادی بعد از گل او اعتراض داشت مالدینی مانع از حرکت او شد و خطاب به اسپالتی گفت:" این رفتار شما اصلا درست نیست آقا. شما از همین حالا قهرمان لیگ هستید، دیگر چه می‌خواهی؟"

 

ماجرا با پادرمیانی کادر فنی دو تیم به پایان رسید تا بحث مالدینی و اسپالتی در تونل ورزشگاه بیش از این ادامه پیدا نکند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها