آخرین اخبار
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی  ۳۰  میلیون تومان به حساب بازنشستگان واریز شد
بازدید:۵۰۷
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیونی به حساب ۴۰ هزار بازنشسته از ابتدای مرداد خبر داد و گفت: انجام ۵ مرحله جدید ثبت نام وام تا پایان سال صورت می‌گیرد.
کد خبر : ۱۰۰۲۷۷

محسن تقیانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در مورد پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان اعلام کرد: ثبت نام دور اول انجام شده در اولین فرصت تأمین منابع مالی واریز این وام به حساب بازنشستگان صورت می‌گیرد.


وی افزود: به احتمال زیاد واریز وام از اول مرداد ماه برای ۴۰ هزار نفر انجام خواهد شد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: ثبت نام وام ۶ مرحله دارد که مرحله نخست آن انجام و طی امسال ثبت نام ۵ مرحله دیگر صورت می‌گیرد.


تقیانی گفت: همه بازنشستگان که وام طی ۲ سال گذشته گرفته باشند و وام آنها تسویه شده باشد می‌توانند از این وام جدید بهره‌مند شوند.

 

شرایط ثبت‌نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

با اتمام مرحله نخست ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و واریز آن درمردادماه سال جاری، بازنشستگان متقاضی می‌توانند برای ثبت‌نام مرحله دوم در سایت کانون‌های بازنشستگی ثبت‌نام کنند.

سازمان تامین اجتماعی یکی از تسهیلاتی را که به بازنشستگان خود پرداخت می‌کند، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ است که بنا بر اعلام احمد اسفندیاری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون، وام قرض‌الحسنه را بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه ثبت‌نام جهت دریافت وام اشاره‌شده گفت: بازنشستگان در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام برای دریافت وام ۳۰میلیون‌ تومانی کنند.

وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی قرار است بعد از پنجم مردادماه، به حساب بازنشستگان پرداخت خواهد شد. ثبت‌نام این وام از طریق کانون‌های بازنشستگی و یا دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود و نیازی به هیچ‌گونه پیگیری نیست و در صورت تایید درخواست، مراتب آن از طریق پیامک سازمان تأمین اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع/ مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها