آخرین اخبار
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
بازدید:۱۲۶
صد آنلاین | تحقیقات جنایی در مورد مرگ مردی که جسدش در خانه‌اش پیدا شده بود راز قاچاق مواد مخدر به داخل زندان را فاش کرد.
کد خبر : ۸۴۸۴۲

 

به گزارش صد آنلاین ،‌ بازپرس حمید رضا کیاستی از شعبه دوم جنایی تهران که در یکی از روزهای زمستان گذشته مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت از مرگ مرد 40 ساله‌ای در جنوب تهران مطلع شد و با حضور در محل کشف جسد دستور شروع تحقیقات جنایی را صادر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

با شروع تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد نگرانی خواهر و برادران مرد فوت شده باعث کشف جسدش شده است. خانواده او به ماموران گفتند: او تنها زندگی می‌کرد،‌ چند باری به او زنگ زدیم اما تلفنش را جواب نداد و نگرانش شدیم و به خانه‌اش آمدیم اما باز هم در را باز نکرد در نهایت با هماهنگی کلانتری و دادسرای محل وارد خانه‌اش شدیم و دیدیم جسدش جلوی حمام افتاده است اما جسد حالت عادی نداشت و معلوم بود که دچار حالت تهوع شده و بعد هم مرده است. خانواده او همچنین گفتند: برادر ما در کار خلاف بود و تنها زندگی می‌کرد، اعتیاد هم داشت، ممکن است افرادی برای مصرف به خانه‌اش آمده باشند و بر دلیلی یکی از همان خلافکار‌ها او را به قتل رسانده باشد.

 

با طرح شکایت از سوی خانواده مرد 40 ساله به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی رفت و در حالی که تشخیص اولیه متخصصان پزشکی قانونی مرگ بر اثر مسمومیت دارویی بود. پس از کالبد شکافی اعلام کردند دلیل مرگ مرد: مشکل حاد تنفسی بر اثر مسمومیت دارویی است. همچنین نتیجه کالبد شکافی حکایت از آن داشت که هجده بسته شیشه در معده مرد وجود داشته است که دو بسته در معده او پاره شده است و مسمومیت مرگ آور را به بار آورده است.

با بدست آمدت این نتیجه فرضیه مرگ بر اثر یک حادثه قوت گرفت، اما این یک مرگ معمولی نوبد و مرد با بلعیدن بسته‌های شیشه در معده‌اش انباری درست کرده بود که یکی از شیوه‌های حمل مواد مخدر است. اما قبل از رسیدن او به مقصد احتمالا دو بسته باز شده مرگ او را رقم زده است. در چنین شرایطی تحقیقات ادامه داشت و ماموران به دنبال ردی از فردی بودند که صاحب مواد مخد بود. در این بین یکی از دوستان مرد فوت شده که برای بدست آوردن ردی از مالک مواد مرگ آور مورد تحقیق قا گرفت، گفت: واقعیت این است که او قصد داشت مواد را به زندان ببرد. من راز مرگ او را می‌دانم. مدتی قبل بدهی به بار آورد این ور آن ور زد و در نهایت پیش قاچاقی که مواد فروشش بود و کمی با هم دوست بودند رفت تا از او پول بگیرد اما مواد فروش گفت: با هم دوست هستیم اما من مقداری کمکی که می‌توانم بکنم تا بدهت را بدهی این است که مواد را به تو بدهم و به زندان ببری و بفروشی تا پولی بدست بیاوری. مواد فروش به او گفته بود:بدهی‌ات نمی‌توانم بدهم.

پیشنهادش این بود بهانه‌ای که مجازاتش کم است به زندان برود و قبلش مقداری شیشه در تعداد مختلفی بسته شیشه در معده‌اش انبار کند و در زندان بفروشد. ظاهرا پولش سود خوبی داشت. آن مرحوم قبول کرد اما سوال این بود که چطور زندان برود؟ آن مواد فروش برای این کار هم پیشنهادی داشت. کاری کند که زندان کمی دارد، مثلا در خیابان داد و بیدا و درگیری ایجاد کند، اینجوری زندان می‌رفت و چند روزی زندان بود و بعد از فروش مواد هم بیرون می‌آمد. در نهایت آن مرحوم قبول کرد و احتمالا داشت آمده می‌شد که زندان برود که این اتفاق برایش افتاد.

با بدست آمدن این نتایج راز مرگ مرد 40 ساله فاش شد و پرونده از بابت قتل مختومه شد اما تحقیقات برای شناسایی مالک شیشه‌هایی که در معده این مرد شک پاره شده و قاچاقچی که موادش مرگ را رقم زده بود تحت تعقیب قرار گرفته است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها