۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
بازدید:۹۵
صد انلاین | مرد دو زنه که با همسر دومش دچار اختلاف شده بود، در جنایتی هولناک او را به قتل رساند اما در نهایت با اعلام گذشت مادر مقتول از قصاص نجات پیدا کرد.
کد خبر : ۸۶۹۹۶

 

به‌ گزارش صد آنلاین ، عامل این جنایت، ساکن شهرستان استهبان واقع در استان فارس است. او با وجود اینکه همسر و 2فرزند داشت، حدود 7سال قبل با زن جوانی آشنا شد و بعد از مدتی با او به‌طور مخفیانه ازدواج کرد. راز  او حدود یک سال ادامه داشت تا اینکه مرد جوان محل کارش تغییر کرد و او مجبور شد برای ادامه زندگی همراه همسر اول و فرزندانش راهی شیراز شده و در آنجا ساکن شوند.  همین دوری او از همسر دومش باعث کدورت بین آنها شد و مرد جوان تصمیم گرفت همسر دومش را هم به شیراز منتقل کند. او خانه‌ای مستقل برایش تهیه کرد و بعد از مدتی او را هم به شیراز برد. مرد دو زنه بین دو خانه‌اش در رفت‌وآمد بود و تلاش می‌کرد که همسر اولش از رازی که دارد، بی‌خبر بماند. از طرفی به مواد‌مخدر هم اعتیاد پیدا کرده و زندگی‌اش در حال فروپاشی بود.

 

 

 

زندگی عجیب و غریب مرد دو زنه همچنان ادامه داشت تا اینکه سرانجام بعد از مدت‌ها همسر اولش از ماجرا باخبر شد. او مدتی بود که به شوهرش بدبین شده و او را تحت نظر داشت تا اینکه یک روز وقتی شوهرش را تعقیب کرده بود او را با همسر دومش دیده و مچ او را گرفته بود. از آن روز به بعد بود که اختلافات آنها شروع شد. همسر اول این مرد از سوی دیگر خانه هوویش را هم شناسایی کرده و مدام با او درگیر بود. از سوی دیگر آرامش مرد دو زنه به‌هم خورده بود و او یک روز خوش نداشت و مدام با دو همسرش درگیر بود.

کشمکش‌های زندگی این مرد پایانی نداشت تا اینکه یک روز او تصمیم گرفت با همسر دومش به زادگاهش استهبان برود و به خانواده‌اش سر بزند. در بین راه چون مرد جوان مسافت زیادی را رانندگی کرده و خسته بود تصمیم گرفتند برای چند ساعت کنار جاده استراحت کنند. بعد از صرف غذا مرد جوان مواد‌مخدر مصرف کرد و هر دو خوابیدند؛ اما کمی بعد وقتی زن جوان شوهرش را از خواب بیدار کرد، او عصبانی شد. مرد که هنوز تحت‌تأثیر مواد‌مخدر بود، ناگهان یک تیغ موکت بری برداشت و بی‌مقدمه به‌سوی همسرش حمله کرد. چند ضربه برای قتل زن دوم این مرد کافی بود و در نهایت او همسرش را در محلی خلوت دفن کرد و از آنجا گریخت.

چند روز از این جنایت می‌گذشت و نزدیکان زن جوان که نگران او بودند مفقود شدنش را به پلیس گزارش کردند و سرانجام مأموران در جریان تحقیقات خود، شوهر زن جوان را به اتهام قتل دستگیر کردند. او به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و در نهایت با درخواست مادر مقتول به‌عنوان تنها ولی دم به قصاص محکوم شد.

دو زنه بودن، اعتیاد و قتل. اینها عواملی بود که زندگی مرد جوان را به نابودی کشاند. با وجود اینکه او به حکم دادگاه اعتراض کرد و پرونده‌اش به دیوان عالی کشور فرستاده شد، اما مدتی بعد قضات دیوان حکم دادگاه را تأیید کردند و به این ترتیب، شمارش معکوس برای اجرای حکم قصاص آغاز شد. با وجود اینکه محکوم بارها برای بخشیده شدن تلاش کرده و واسطه‌های زیادی را برای جلب رضایت ولی دم فرستاده بود اما هیچ‌کدام از این تلاش‌ها به نتیجه نرسیده بود. مادر مقتول می‌گفت که تحت هیچ شرایطی حاضر نیست دامادش را ببخشد و فقط اجرای حکم قصاص است که می‌تواند او را به آرامش برساند.

مادر مقتول ساکن بندرعباس بود و با وجود اینکه بارها برای بخشیدن دامادش مخالفت کرده بود اما برای آخرین مرتبه، تیم صلح و سازش زندان بندرعباس برای پادرمیانی راهی خانه این زن شدند. قاضی الهام پوردهقان فراشاه، معاون اجرای احکام دادگستری بندرعباس و همکارانش که در سال‌های اخیر موفق به ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های زیادی شده‌اند، برای دقایقی به گفت‌وگو با مادر مقتول پرداختند. با اینکه او ابتدا حاضر به بخشش نبود اما وقتی گفت‌وگوها با وی ادامه پیدا کرد، در نهایت رضایتنامه را امضا کرد تا بخشش، پایان جنایت مرد دو زنه باشد.

براساس این گزارش، قرار است این مرد به‌زودی به لحاظ جنبه عمومی جرم در دادگاه محاکمه شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها