آخرین اخبار
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
بازدید:۲۲۹
دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سه نشست تخصصی ویژه ایثارگران به نمایشگاه کتاب تهران می‌آید.
کد خبر : ۸۴۷۹۷

 دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با سه نشست تخصصی به استقبال از بهار کتاب می‌رود.

 

 


آیین تجلیل از ۹۰ تن از نویسندگان ایثارگر سراسر کشور با حضور «سید محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان این وزارتخانه روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود. در این مراسم نویسندگان ایثارگر سراسر کشور تقدیر خواهند شد.

 

 

 

یکی از نشست‌های تخصصی نمایشگاه کتاب به میزبانی دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقد و بررسی وضعیت موضوع ایثار و شهادت در کتاب‌های کودکان و نوجوانان است که در این مراسم «هادی خورشاهیان» مسئولین معاون فرهنگی وزارت ارشاد، حمید هنرجو، پژوهشگر، نویسنده، منتقد ادبی، روزنامه‌نگار و شاعر کودک و نوجوان و احمد عربلو داستان نویس و روزنامه‌نگار حضور خواهند داشت.

 

 

نشست دیگر این سازمان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نشستی با عنوان زندگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است که محمدعلی آقامیرزایی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس و قادر آشنا از مدیران سازمان سینمایی به صحبت در این خصوص با رویکرد آثار نوشتاری حوزه ایثار و شهادت می‌پردازند.

 

 

1111/2

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها