آخرین اخبار
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
بازدید:۱۰۵۳
صد آنلاین | رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان از دستگیری مزاحم اینترنتی که در فضای سایبری برای شهروند همدانی ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.
کد خبر : ۸۴۰۵۳

به گزارش صد آنلاین ،  رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان از دستگیری مزاحم اینترنتی که در فضای سایبری برای شهروند همدانی ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

 

 

 

 

 

 

سرهنگ محمدباقر زارعی روز چهارشنبه بیان کرد: خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس از طریق حساب کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به مزاحمت و ارسال پیام‌های توهین آمیز می‌کند. وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم در یکی از استان های همجوار شدند که با هماهنگی مقام قضایی، او را دستگیر کردند. رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال انکارناپذیر، به بزه ارتکابی اعتراف کرد. سرهنگ زارعی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد گفت: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی جزء مصادیق مجرمانه است و با خاطیان برابر قانون به شدت برخورد می‌شود. وی افزود: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

 

 

 

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها