نمایش و نقد «علت مرگ: نامعلوم» در فرهنگسرای ارسباران

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۱۰:۴۴

فیلم سینمایی «علت مرگ: نامعلوم» به کارگردانی علی زرنگار یکشنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«هفت خاب» روایتی متفاوت از نبردهای رستم

جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۱۶:۴۶

جهانگیری بازیگر نمایش هفت خاب درباره نقش خود در این اثر نمایشی سخن‌گفت.

فراخوان جشنواره «رزم‎آوا؛ نقالی و روایتگری شاهنامه»

جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۱۶:۲۱

فراخوان نخستین دوره‎ جشنواره «رزم‎آوا؛ نقالی و روایتگری شاهنامه» منتشر شد.

اثر هنری حاصل ذات هنرمند است نه هوش مصنوعی

جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۲۱

نشست تخصصی بررسی دوبلاژ ایران حال و اینده توسط گروه سینمایی هنرو تجربه و با حضور نصرالله مد قالچی ، ابوالحسن تهامی نژاد ،عباس مطمئن زاده ،مهدی امینی از گویندگان و مدران دوبلاژ سینمای ایران در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

برگزاری دومین «نوروزنگار» در نگارخانه لاله

جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۰۲:۱۸

نمایشگاه «نوروزنگار» از ۱۷ اسفند در نگارخانه لاله برپا می‌شود.

معرفی طراحان و عوامل نمایش «بازی استریندبرگ»

پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۰۵:۳۴

عوامل نمایش «بازی استریندبرگ» به کارگردانی محمدرضا مالکی برای اجرا در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر معرفی شدند.

سینمای مستند رو به افول است/ لزوم توجه به بودجه‌بندی مستند

پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۰۵:۳۰

کارگردان مستند «شگرد» معتقد است با توجه به تورم فزاینده، مشکلات اقتصادی ووضعیت معیشتی سینماگران حوزه مستند، مهمترین دغدغه فعالان این بخش، مسائل مالی است.

واژه «سینمای ارگانی» درست نیست

پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۰۵:۱۷

درست سر وقت و حتی کمی زودتر. حوالی ساعت چهار بعدازظهر تماس گرفت که من رسیده‌ام جلوی در روزنامه.

تئاتر امروز و هوش مصنوعی

پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ | ساعت ۰۰:۱۹

هنوز زمان زیادی از تولد رسمی و انتشار عمومی هوش مصنوعی نگذشته با این حال فراگیر شدن آن چندان جای تعجب ندارد. سرعت سرسام‌آور تکنولوژی و تنیدگی آن با روزمرگی عامه، دیگر شگفت‌انگیز به نظر نمی‌رسد و امری پذیرفته شده است. آنچه گاهی مایه نگرانی است عقب‌ماندگی از بهره‌مندی فواید این روند است. با اینکه این روزها هوش مصنوعی در سینما و عکاسی و هنر تصویر به سرعت و با وسعت، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد بهره‌مندی از آن در تئاتر کمی در خلا و بلاتکلیفی ست.

۸